czwartek, 20 sierpnia 2015

Mój pierwszy mały unboxing. :)

Tak więc, mili państwo, zapraszam Was na mój pierwszy, malusieńki, unboxing! 
Otóż, korzystając z trwającej do dziś promocji  -70% na stronie wydawnictwa znak, zaopatrzyłam się w dwa nowe tytuły: jeden mi brakował do kolekcji, natomiast na drugi poluję od już (UWAGA!) 4 lat!
 

Za obie książki, kuriera, i przesyłkę za pobraniem zapłaciłam tylko 33 złote i 84 grosze, co jak dla mnie jest niezwykłą okazją.


Te książki to: “Kiedy byłem dziełem sztuki” - Erica Emmanuela Schmitta (to powieść której szukam i wypatruję podczas każdej wizyty w księgarni, książka której przeczytanie stało się dla mnie bardzo ważne, ponieważ jak wiadomo, Pan Schmitt porusza nawet tak trudne tematy, jak sens istnienia, a pisze w sposób łatwy) oraz “Prawie jak gwiazda rocka” - Matthew Quicka (w swej biblioteczce mam trzy poprzednie powieści tego pana, więc stało się dla mnie prawie obowiązkowym, mieć tą czwartą powieść. a poza tym, po przeczytaniu dwóch powieści z tego “cyklu” mam naprawdę pozytywne odczucia co do treści i tej pozycji).
Dziękuję. :)


2 komentarze :

  1. Ostatnio na znaku kupiłam trzy książki Pana Quicka i z przesyłką kurierską zapłaciłam 46zł. Warto! 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ,,Prawie jak gwiazda rocka" i naprawdę mi się podobała! :)
    wercia-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka