poniedziałek, 26 października 2015

#25 oddychając z trudem - Rebecca Donovan




Autor: Rebecca Donovan
Tytuł oryginału: Barely Breathing
Liczba stron: 544
Wydawnictwo: Feeria Young
Moja ocena: 9/10




I kolejna nocka zarwana przez tą serię. Czytając pierwszą część, powód by oddychać, nie mogłam się oderwać do prawie drugiej w nocy. Tak też było w tym przypadku. Skończyłam o pierwszej w nocy, a o szóstej trzeba by wstać. Ale jak się oderwać, kiedy myśli wciąż krążą wokół bohaterów?


Akcja w tej powieść rozgrywa się kilka miesięcy po zakończeniu części pierwszej. Emma wraca do szkoły, jest z Evanem i... postanawia wprowadzić się do matki. Jest przekonana o tym że kobieta wyszła z nałogu alkoholowego i bardzo jej zależy na kontakcie z córką. 

Niestety nie jest tak kolorowo. Emmę wciąż dręczą koszmary, a nowe miejsce zamieszkania jeszcze bardziej je nasila. W jej życiu pojawia się nowa osoba, ktoś, z kim bardzo dobrze się rozumie, kto przeżywa podobne jak ona koszmary.

Ale czy tych kilka miesięcy mieszkania z matką dobrze jej zrobią? Kim okaże się Jonathan, nowy przyjaciel Emmy? Co z Sarą i Evanem?

To, jak bardzo te książki trzymają w napięciu do dziś mnie zadziwia. Wydawało mi się niemożliwe by móc się tak całkowicie dać pochłonąć książce. Godziny leciały jak minuty, a ja nie mogłam się oderwać aż do ostatniej strony. Zarwałam kolejną nockę, ale... Naprawdę, brak mi słów.  

Mogłabym się cały czas rozwodzić nad tym jaka ta książka jest cudowna, wspaniała, niezwykła, ciekawa, wciągająca, ale myślę że szkoda na to mojego i Waszego czasu. Prawda jest taka że jak tylko wciągniecie się w historię Emmy nie będziecie w stanie się oderwać. Dlatego koniecznie musicie ją przeczytać.

Jeszcze tylko krótka informacja dotycząca oceny. Dałam tej książce 9/10 ponieważ mam szczerą i głęboką nadzieję że trzecia część będzie jeszcze lepsza i to ona zgarnie pełne noty. :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka