poniedziałek, 30 listopada 2015

Podsumowanie listopada

I to podsumowanie, jak i te poprzednie, zacznę od tego samego, to też oznacza - od pokazania mojego zachwytu nad tym że piszę kolejne już podsumowanie.

Listopad był ciężki i to mocno. Nie miałam czasu na czytanie ani pisanie. A jeśli już się nadarzyła okazja by coś napisać, najczęściej pisałam 3-4 posty, by potem już tylko publikować. I tak w kółko.



Mało co przeczytałam w listopadzie. Zakupiłam tylko jedną książkę - Fangirl - Rainbow Rowell. Po prostu szkoła mocno daje w kość.

I tak z powodu braku czasu na czytanie - bo to z tym głównie wiąże się moja pisarska niemoc - po prostu nie mam co recenzować - pojawiła się Filmowa środa. I w związku z tym co środę, na blogu pojawi się recenzja filmu.

Liczba wyświetleń i obserwatorów wciąż rośnie co mnie bardzo mocno cieszy i zachęca do dalszego pisania. Chciałam nawet zrobić konkurs, jednak brak środków, pomysłów na nagrodę itd. są przeszkodą.

Nie ma co dużo pisać, listopad był mocno cienki, w grudniu nadgonię zaległości. Szkoła i hobby to rzeczy które tak naprawdę rzadko kiedy się łączą, a w tym przypadku - totalnego braku czasu - nie ma nawet szans na jakiekolwiek porozumienie. Tak więc pozdrawiam Was serdecznie i do kolejnego podsumowania.



2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka