piątek, 30 października 2015

Podsumowanie października

Moje, już trzecie, podsumowanie. Drugi miesiąc szkoły za mną, miesiąc braku czasu i nieprzespanych nocy, a ja wciąż tu jestem. Nigdy niczego dłużej niż tydzień nie utrzymałam, a tu, teraz, zaczynam czwarty miesiąc blogowania. Dziękuję głównie czytelnikom, bo są moją motywacją.


A więc tak. W październiku przeczytałam cztery książki:
  • pandemonium - Lauren Oliver 
  • Najdłuższa Podróż - Nicholas Sparks
  • oddychając z trudem - Rebecca Donovan
  • biorąc oddech - Rebecca Donovan.
Natomiast do mnie doszło niewiele, a były to:
  • biorąc oddech - Rebecca Donovan
  • Erynie - Marek Krajewski
  • Królewski spisek - Steve Berry.
Poza tym październik był moim miesiącem liczb, a oznacza to tyle iż na blogu stuknęło 1000 wyświetleń za które jestem bardzo mocno wdzięczna, bo choć liczba ta, dla doświadczonych i długoletnich blogerów może być niewielka, dla mnie jest ogromna. Na instagramie natomiast pojawiło się już 500 obserwujących co mnie równie mocno cieszy.

Na listopad natomiast zaplanowałam do przeczytania następujące pozycje:
  • requiem - Lauren Oliver
  • Zostań jeśli kochasz - Gayle Forman
  • Wróć jeśli pamiętasz - Gayle Forman
  • Lalka - Bolesław Prus
  • Złodziejka Książek - Markus Zusak.
Liczę że starczy mi czasu na przeczytanie wszystkich tych książek, bo czasu mam niestety bardzo niewiele. :(

A jak przedstawia się Wasz TBR na listopad? Możecie mi polecić jakieś ciekawe tytuły na zimowe wieczory? (wiem że do tego jeszcze daleko, ale ja już planuję zaczytane święta :)

2 komentarze :

  1. Gratuluję wyniku i liczby wyświetleń. :)
    Z książek, które zamierzasz przeczytać, polecam jako pierwszą "Złodziejkę książek". To naprawdę wyjątkowa książka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Złodziejkę się wezmę zaraz po Lalce. Niestety obowiązki górą. :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka