czwartek, 31 grudnia 2015

Nowy rok, nowe plany, zaległe sprawy - podsumowanie grudnia w wersji mini.

Na samiutkim początku chciałabym Wam złożyć jak najserdeczniejsze życzenia z okazji Nowego Roku, by był on jeszcze lepszy niż ten, by okazał się rokiem "wolnego czasu na czytanie książek", byście byli szczęśliwi i spełnieni, uporządkowani i zadowoleni ze wszystkiego co się wydarzy. Mniej smutków i wyrzeczeń. Więcej pieniędzy na książki, udanych współpracy z wydawnictwami i księgarniami, by Wasze liczniki na blogach zwariowały od ilości wejść, miliona obserwatorów. Życzę Wam spełnienia marzeń, i by ten rok był dla Was rokiem radości.





Poza tym mam nadzieję że święta spędziliście w miłym, ciepłym i kochanym przez Was gronie. Że był to czas miłości i radości. I chciałabym Was przeprosić za brak świątecznych życzeń, ale... Brak czasu.

Wszędzie ten BRAK CZASU.

I tak, kolejna sprawa, wiem. Miałam wrócić do Was w Wigilię. Ale nie udało się, przepraszam. Wracam do Was dziś, w Sylwestra, i jutro, w Nowy Rok, z nową recenzją.

Mini podsumowanie grudnia - dokończyłam wszystkie zaczęte kiedyś książki, takie przerwane w połowie, z różnych powodów. Nie będę o tym pisać, nie ma to sensu, książek raczej też nie nabyłam, więc... W sumie nie ma co podsumować.

Nowe plany - o tak, nazbierało się tego. Planuję jakiś "system" od w sumie istnienia tego bloga, jednak nic mi z tego nie wychodziło. Jednak dziś, teraz, jestem zdecydowana, wymyśliłam coś, i zamierzam się tego trzymać. Tak więc mój "system" będzie wyglądał tak: w poniedziałki i soboty pojawi się post - będzie to recenzja, tag, Q&A i co mi tam jeszcze przyjdzie do głowy, a w środy pojawi się na nowo seria "Filmowa środa z Podróże w książki". Dodatkowo w każdy ostatni dzień miesiąca pojawi się "podsumowanie" - zupełnie nadprogramowo, nie będzie wykluczało to innych postów.

Dziękuję bardzo, i jeszcze raz: SZCZĘŚLIWEGO, NOWEGO, KSIĄŻKOWEGO ROKU!!!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka