środa, 9 grudnia 2015

Pisarska niemoc

Wiem że pewnie dla niektórych pisanie recenzji, czy jakichkolwiek innych postów, to czysta przyjemność, radość, brak problemów, ale myślę, że wiele z nas, ma jednak czasami pisarską niemoc.

Jestem w trzeciej klasie technikum, miałam miesięczne praktyki, teraz wszystko nadrabiam, i... nie mam czasu ani na czytanie, ani na blogowanie. Pełno sprawdzianów, lektur, nauki i wszystkiego po prostu mnie wykańcza, w wolnym czasie po prostu śpię.


Dlatego na okres najbliższych dwóch tygodni (to jest do 24 grudnia) ZAWIESZAM bloga, ponieważ nie będę na siłę tworzyła postów, gdyż nie mam ani czasu ani chęci na pisanie. 

Mam nadzieję że zrozumiecie, bo już w samą Wigilię wrócę do Was z postem innym niż wszystkie, postem który Was (liczę na to) zaskoczy i niezwykle Wam się spodoba.

W dodatku okres świąteczny przeznaczę na pisanie postów (na przyszłość) i czytanie, a zaraz po świętach (od połowy stycznia) mam przerwę zimową, więc blog już nie będzie stał, ruszy od nowa, z postami, tagami, akcjami. :)

POZDRAWIAM!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka