poniedziałek, 28 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku!


Rok 2015 był dla mnie rokiem nie zwykłym. To w sierpniu tego roku podjęłam decyzję, niby małą, nic nie znaczącą, a jednak tak zobowiązującą, jak założenie bloga. Pomysł który w sierpniu wydawał mi się tak dobry, nawet łatwy - bo czy czytanie i pisanie o tym może być trudne?

Jednak może, i przekonałam się o tym w tym miesiącu - grudniu. Brak czasu, chęci, siły, pomysłów i weny, przyczyniły się do zawieszenia bloga. Nie jest to natomiast decyzja stała. Wracam z blogowaniem od stycznia. W samym grudniu, pomimo zawieszenia, nie próżnowałam. Napisałam recenzje, tagi i inne posty (zresztą piszę je na bieżąco), ponieważ wiem, że taka sytuacja mogłaby się powtórzyć, a ja, zamiast znowu zawieszać bloga, będę po prostu publikowała swoje wcześniejsze posty.

Co do samego blogowania - to naprawdę niezwykłe i wciągające. Dziękuję wszystkim za komentarze i wyświetlenia, dziękuję instagramowym obserwatorom. Dziękuję za miłą atmosferę i przyjęcie do blogo(książko)sfery. Każdy, nawet najmniejszy komentarz mnie mocno motywuje, a bez tego... Bez tego by mnie tu nie było.

W tym roku przybyła do mnie rekordowa ilość książek (może nie znowu aż tak dużo, ale biblioteczka zwiększyła się o połowę). Zaopatrzyłam się w dwie cudowne trylogię: "Więzień Labiryntu" Jamesa Dashnera oraz "Oddechy" Rebecci Donovan. Poza tym cała, cudowna seria "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" Ricka Riordana. Oraz wiele innych pojedynczych książek.

Mam nadzieję że rok 2016 będzie bardziej owocny w książki zarówno dla Was jak i dla mnie. Życzę Wam wszystkiego co najlepsze, wszystkiego o czym tylko marzycie.



1 komentarz :

  1. Bardzo cieszę się, że wracasz ❤
    Nie mogę doczekać się stycznia ;)

    Pozdrowionka :)

    rozczytanyczlowiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka