sobota, 9 stycznia 2016

#36 Miasto Kości - Cassandra Clare




Autor: Cassandra Clare
Tytuł oryginału: City of bones
Liczba stron: 512
Wydawnictwo: MAG
Moja ocena: 7/10




Czołem Nocni Łowcy! Dziś pojawiam się z recenzją znanej, nawet zekranizowanej (to już w sumie częsty przypadek, ale dobra) i według mnie dobrej książki.

Seria Dary Anioła po raz pierwszy urzekła mnie w 2010/2011 roku. Byłam wtedy zakochana bez pamięci w tej serii, jednak nigdy jej nie dokończyłam. Wtedy nie wyszła jeszcze całość, a dziś nie mam po prostu chęci. Stwierdziłam jednak że się jakoś zepnę i w końcu przeczytam.


Ale Miasto Kości to pierwszy tom serii Dary Anioła

Nowy Jork, zwykła nastolatka i jej nastoletni przyjaciel czekają aż zostaną wpuszczeni do klubu. Dostają się do środka i zaczynają bawić. W sumie norma, co? No niekoniecznie. Od tego dnia dziewczyna Clary zacznie dowiadywać się o sobie, i o świecie do którego należy coraz więcej. Zniknie jej matka, a Clary jest prawdopodobnie jedyną osobą która może ją uratować. 

Nowy świat, źli ludzie, zniknięcie matki i poznanie prawdy o sobie. Z tym wszystkim Clary musi się zmierzyć. Jej jedyną pomocą są ludzie spotkani w klubie. 

________________________

Wiecie co jest najlepsze w tej książce? Niepowtarzalna historia, Nocni Łowcy (jak się nazywają bohaterowie - przeczytajcie, nie będę Wam dawać spoilerów!).

-Nie zakochałeś się jeszcze w niewłaściwiej osobie?

-Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam.

-Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze.

-Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej


 Ale humor! To jest to co mnie rozwaliło! Humor Jace'a, odpowiedzi Clary, Simon. Naprawdę, "lałam" ze śmiechu. Również odwrotność humoru - pewna mądrość, powaga. 

Dobre uczynki nie równoważą złych

I polecam ją, choć wiem że jest wiele osób którym w ogóle nie przypadła do gustu. Ale jeżeli macie ochotę na świeżą historię i dużo humoru to sięgajcie po tą pozycję.

_________________

Zapraszam na facebooka:


2 komentarze :

  1. *w niewłaściwej osobie -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, cytat pisałam z pamięci, mogła się trafić niedokładność. :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka