niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia

Początek roku 2016 był dla mnie dość efektywny - przeczytałam na dzień dobry dwie książki. Następnie miałam dwa tygodnie szkoły - co oznacza że nie tylko uczniowie, ale i nauczyciele, przypomnieli sobie że semestr się kończy, więc było dużo pracy i nauki. Na szczęście przyszły ferie, niestety; szybko się skończyły. Tak, dziś jest ostatni dzień mojej wolności - jutro wraca szkoła.


W każdym razie styczeń był owocnym miesiącem - przeczytałam razem sześć książek. Oto one:
1. Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman (1,6 cm) (247 stron)
2. Wróć jeśli pamiętasz - Gayle Forman (1,9 cm) (288 stron)
3. Diabelskie Maszyny: Mechaniczny Anioł - Cassandra Clare (3 cm) (472 strony)
4. After: Płomień pod moją skórą - Anna Todd (3,8 cm) (636 stron)
5. Jesienna miłość - Nicholas Sparks (1,4 cm) (223 strony)

6. After: Już nie wiem kim bez ciebie jestem - Anna Todd (4,7 cm) (758 stron)

Co daje w sumie 2624 przeczytanych stron - nigdy tego nie liczyłam, ale WOW, wydaje się dużo. Poza tym biorę udział w wyzwaniu "Przeczytam tyle ile mam wzrostu", a w styczniu uzbierałam już 16,4 centymetra, oznacza to że zostało mi już tylko 141,3 centymetrów do przeczytania. :3

Styczeń nie był zdecydowanie moim miesiącem jeżeli chodzi o kupno książek, bo nie kupiłam ani jednej. Nie dysponuję zbyt wielkim funduszem, więc choć lista książek które muszą trafić na moją półkę wciąż rośnie, nie mam jak jej zmniejszyć.

W każdym razie serdecznie dziękuję za ten miesiąc, kolejny już, a czuję że w lutym stukną mi dwie ciekawe liczby. :D 

Serdecznie pozdrawiam i zazdroszczę tym którzy z dniem 1 lutego zaczynają ferie, i baaaardzo mocno współczuję tym dla których ten dzień oznacza powrót do rzeczywistości.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka