sobota, 16 stycznia 2016

#39 Wróć jeśli pamiętasz - Gayle Forman



Autor: Gayle Forman
Tytuł oryginału: Where she went
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Moja ocena: 8/10





Jedyne co wiedziałam o tej książce zanim ją przeczytałam, to to, że przez jednych jest uwielbiana, przez innych nienawidzona. Teraz, już po lekturze, doskonale to rozumiem. Natomiast o swoich własnych uczuciach wobec tej książki, będziecie się musieli przekonać czytając ją. 


Akcja dzieje się nie bezpośrednio po zakończeniu "Zostań jeśli kochasz", a trzy lata później. Mia i Adam... no cóż. Nie są już razem. Mia postanowiła żyć własnym życiem, zostawiając za sobą całą przeszłość, włącznie z ukochanym. 

Jednak pewnego wieczora, w tak wielkim mieście jak Nowy Jork, ich ścieżki przecięły się ponownie. Co może się wydarzyć po trzech latach samotności i ignorowania siebie nawzajem? Musicie przekonać się sami.

___________________________________


Tym co mi się nawet podoba w tej książce, i tym, za co inni pewnie jej nienawidzą, jest narracja. Książka pisana jest z punktu widzenia Adama, znamy wszystkie jego uczucia i myśli.

I choć mi osobiście to się podobało, wiem dlaczego odczucia innych są wręcz odwrotne. Adam momentami mnie irytował, momentami zachowywał się jak rozhisteryzowana pięciolatka, to większość jego przemyśleń była, według mnie, urocza.

Dlatego oceniłam tę książkę 8/10. Ponieważ mi się podobała. Jak będzie z Wami, nie mam pojęcia. Jeżeli chcecie, jesteście ciekawi, przeczytajcie ją. Natomiast jeżeli macie wątpliwości, nie będę Was do niczego namawiać. Musicie się zdecydować sami.

____________________________________


Książka bierze udział w wyzwaniu


Zapraszam na facebooka!
 Facebook





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka