niedziela, 10 kwietnia 2016

Avengers - Book TAG


Zbliża się premiera filmu "Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów". Z racji tego że już nie mogę się jej doczekać, że oczekuję z niecierpliwością, postanowiłam umilić sobie ten ostatni miesiąc przed premierą robiąc AVENGERS BOOK TAG (TAG zapożyczony z bloga pottertalk.net). Zapraszam!



Iron Man - książka przy której głośno się śmiałaś:

MAGNUS CHASE I BOGOWIE ASGARDU; MIECZ LATA - Ricka Riordana. Książka która bawiła mnie dosłownie każdą stroną. Humor Magnusa, jego sarkazm, tytuły rozdziałów.


Kapitan Ameryka - książka która przesyła pozytywne wibracje:

PRAWIE JAK GWIAZDA ROCKA - Matthew Quicka. Amber - główna bohaterka - to niezwykła dziewczyna, jest w trudnej sytuacji ale nigdy nie traci nadziei, zawsze znajdzie, w każdej, nawet najgorszej sytuacji coś pozytywnego.


Thor - książka z silnymi bohaterami których podziwiasz:

Cała trylogia ODDECHY - Rebecca Donovan. Główna bohaterka - Emma - jest dziewczyną niezwykle silną, wytrzymuje wiele upokorzeń, jest bita i prześladowana, a mimo to się nie poddaje, jest twarda, nie ucieka, mierzy się z problemem.


Czarna Wdowa - książka z twardą, odważną bohaterką:

Choć dziewczyna ta jest bardzo irytująca, za książkami nie przepadam, to trzeba przyznać że Katniss z IGRZYSK ŚMIERCI jest twarda i odważna.


Hulk - książka która cię niewiarygodnie zdenerwowała:

Nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się że była to trzecia część DOTYKU JULII. Wiązało się to z wyborem ukochanego przez główną bohaterkę. Czytałam to już lata temu, ale do dziś mnie jej wybór drażni,


Hawkeye - niedoceniona książka na którą, według Ciebie, więcej ludzi powinno zwrócić uwagę:

Zdecydowanie jest to książka Matthew Quicka, pt. WYBACZ MI LEONARDZIE. Jeden z moich ulubionych tytułów, osobom które czytały w większości się podoba. Mimo wszystko niedoceniony, mało popularny - a szkoda.



Oczywiście jeśli ktokolwiek chce zrobić ten TAG u siebie to bardzo polecam. :)

Ktoś jeszcze, tak jak ja, czeka na nowego Kapitana? Jaki team? :D  #teamWinterSoldier #teamCap

1 komentarz :

  1. Zrobię ten tag! Kocham Avengersow i Marvela. TeamCap :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka