niedziela, 22 maja 2016

Śmiercionośny Book TAG

Dziś przychodzę do Was z TAGiem do którego nominowała mnie autorka bloga Miasto Książek - jeszcze raz serdecznie dziękuję za nominację. Nie chcę przedłużać, ale pozwolę sobie dodać że naprawdę bardzo mocno cieszę się z nominacji! - robiłam już TAGi - ale takie które sobie wybrałam. A to moja pierwsza nominacja. :)

1. Poderżnięte gardło - książka w której wiele rzeczy działo się niespodziewanie.
Czas Żniw to zdecydowanie coś niespodziewanego! Z każdą nową akcją miałam milion scenariuszy, a ostatecznie dana scena odbywała się zupełnie inaczej.

2. Samobójstwo - książka, którą ktoś ci polecił, a ty przeczytałaś z uprzejmości, mimo że ci się nie podobała.
Igrzyska Śmierci. Ale, ale... nie do końca. Polecona została mi cała trylogia, wielkie bum, cud, miód, ameryka - całość. A ostatecznie dostałam coś wciągającego ale średniego i.... na finał totalną porażkę.

3. Żyletka - książka, o której słyszałaś, że jest dobra, ale na koniec okazała się jeszcze lepsza.
O misiaku, nie mam pojęcia. Chwilka, dajcie mi pomyśleć... Marsjanin. Wiedziałam że będzie dobry, słyszałam że będzie dobry - okazał się genialny.

4. Powieszenie na stryczku - książka była bardzo nudna i długo się ją czytało.
Papierowe Miasta. Pewnie wielu się nie zgodzi, zdaję sobie z tego sprawę, ale to prawda. Moim skromnym zdaniem to bardzo nudna książka, dłużyła mi się niemiłosiernie. 

5. Kopnięcie prądem - akcja rozpoczęła się na samym początku.
O taaak! Więzień Labiryntu wciągnął mnie od pierwszego zdania; Gdzie on jest? Jak on się tam znalazł?! 

6. Jad węża - książka, po której kac gwarantowany.
Zanim się pojawiłeś - po przeczytaniu tego cudeńka przez miesiąc nie byłam w stanie zabrać się za cokolwiek innego. Myślę że po tej pozycji, resztki kaca zostaną ze mną na całe życie.

7. Upadek z wysokości - koniec, którego się nie spodziewałaś. 
Ostatnio przeczytane przeze mnie Hopeless całkowicie mnie zaskoczyło. Spodziewałam się wszystkiego, naprawdę, wszystkiego - z wyjątkiem zakończenia.

8. Pobicie - książka, przez którą czułaś, jakbyś wyzionęła ducha.
Ojej, powtórzę się ale Zanim się pojawiłeś. Ta książka sprawiła że prawie umarłam z rozpaczy.

9. Płoniesz na stosie - w książce występowało wiele "gorących" wątków.
No to wiszę. A raczej płonę. Nie znam takiej książki. Naprawdę. To znaczy tak, w wielu książkach pojawiają się dane sceny ale ja trafiałam na bardziej urocze niż gorące.

10. Naturalna śmierć - książka nie dobra, nie zła, ale w sam raz. 
Według mnie Wampiry z Morganville były w sam raz. Może nie całość, ale tych kilka pierwszych tomów - bardzo mi się podobały.

11. Pogrzebany żywcem - brakowało ci tchu, gdy czytałaś tę książkę.
Trylogia Czasu! Tak szybko leciałam z czytaniem tych książek że prawie przestałam oddychać!

12. Wypadek samochodowy - książka, o której dowiedziałaś się przypadkiem i bardzo ci się spodobała.
Nie jestem na czasie z nowinkami, toteż dopiero jak instagrama opanował Czas Żniw zdecydowałam się to przeczytać, no i cóż - nie zawiodłam się.

13. Wygłodzona - książka, której żałujesz, że autor/ka nie napisał/a kontynuacji.
Pewnie po jakimś czasie zrobiłoby się to nudne, ale ja cierpię na wielkie niedobory Percy'ego Jacksona. :)

14. Topielec - książka, w której dużą rolę grały pieniądze.
Niestety, nie wiem. Chyba nawet nie przewinęła się przez moje rączki książka o tej tematyce. :(

15. Wybuch - książka, w której było wiele wybuchów.
Po raz trzeci dziś: Czas Żniw. :)

16. Przedawkowanie leków - książka, której kontynuacji jest aż za dużo.
Dom Nocy. Kiedy zaczęłam to czytać było zaledwie pięć tomów. Ja stanęłam na trzecim, nie byłam w stanie brnąć w tą nudną, oklepaną historię dalej. Dziś ta seria liczy sobie chyba piętnaście książek.

17. Plaga, czyli kogo nominuję.

No to krótko:

Jeszcze raz dziękuję za nominację. Mam nadzieję że spodobały Wam się moje odpowiedzi - a może macie zupełnie inne typy? :)

8 komentarzy :

  1. Super tag! :)
    I zgadzam się z Tobą w stu procentach przy Więźniu labiryntu. Już na pierwszej stronie dostajemy dużą dawkę zaskoczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! Niestety większość z tych książek jeszcze przede mną.Co do Igrzysk Śmierci,to mi się bardzo podobały.Wszystko zależy od gustu. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Dokładnie tak, ja prawdopodobnie się mocno na tej trylogii przejechałam gdyż wszyscy ją zachwalali i naprawdę miałam wysokie wymagania. :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. cieszę się, ze zrobiłaś ten Tag i że tak ucieszyła Ci się nominacja :D I jak czytałam te odpowiedzi widać, że mamy wiele wspólnego, Trylogia czasu, Precy Jackson, Więzień Labiryntu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Percy i Więzień Labiryntu to moje małe cuda od dawna, Trylogię Czasu przeczytałam (a raczej pochłonęłam) dopiero parę tygodni temu, ale całkowicie mnie urzekła. :3

      Usuń
  4. Super post, szczerze mówiąc, pierwszy raz się na taki tag natknęłam :)

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zawsze możesz go również wykonać. :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka