piątek, 6 maja 2016

Zawieszenie


Tak, dokładnie tak jak w tytule. Jest mi bardzo przykro z tego powodu ale muszę zawiesić bloga. Jestem osobą roztrzepaną, nie potrafiącą zorganizować sobie czasu, ułożyć jakiegoś planu, robić coś na zapas i... Dlatego zawieszam bloga. Nie na długo. W teorii - do końca czerwca, w praktyce - pewnie wrócę już w połowie czerwca. Dlaczego? Ano dlatego że zbliża się koniec roku szkolnego, nauczycielom się nagle przypomina o wielu sprawdzianach i kartkówkach, trzeba w miesiąc nazbierać ocen itd. Znajdę czas na czytanie, oczywiście że znajdę, zawsze znajduję. :) Będę pisać recenzje, jakieś tagi, nie będę ich natomiast publikować. Poczekam aż obowiązki odejdą, zrobi się spokojnie, będę się mogła oddać tylko czytaniu i wtedy wrócę. Mając posty "w poczekalni" i na bieżąco czytając i recenzując.


Będę wtedy miała gotowe posty na gorsze dni, na zabiegane tygodnie, na brak czasu. Po prostu wejdę i opublikuję. Mam nadzieję że nikt mnie nagle nie skreśli, nie "opuści", po prostu zrozumie i poczeka. :)

2 komentarze :

  1. Przerwy bywają przydatne ;D Można umysł odświeżyć. W każdym razie - owocnej nauki!
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! :)
      Aż tak dużej przerwy nie mam, jestem tu, wciąż piszę, po prostu nie publikuję - by w przyszłości, wpadając w takie zwieszenie jak teraz, mieć co dodawać. :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka