piątek, 1 lipca 2016

100 książek które chcę przeczytać.


Ostatnio dość często w blogosferze natrafiam na posty o tym temacie. Nie ma w tym nic zawiłego czy skomplikowanego, bądźmy szczerzy, wszystko jest w temacie. Jedyna rzecz, o jakiej chcę wspomnieć, że są to książkowe plany nie na całe życie, a na przyszły rok. Także dziś, 1 lipca 2016 roku ogłaszam swoje pierwsze podejście i dokładnie za rok zobaczymy, jak bardzo wywiązuję się z tego do czego się zobowiązuję. Zaczynajmy. :)

(chcę tylko dodać że nie będę podawała tutaj żadnych serii w całości, jedynie pierwszą część)

Zacznę najpierw od książek które mam, posiadam, a których (z różnych powodów) nie przeczytałam:

Tak, oto 16 ze 100 książek które chcę przeczytać i które już mam, niektóre od dawna, inne zaledwie parę dni. W każdym razie, lecimy dalej! :D


Tak się prezentuje moja lista. Jest coś co mi szczególnie polecacie? Albo odradzacie? :D



17 komentarzy :

  1. "Złe dziewczyny nie umierają" podalas dwa razy.
    "Hobbit" - polecam. Bardzo mi się podobał i niedługo chyba przeczytam go ponownie.
    "Plaga samobójców" przecież ja to kocham! Chyba 4 recenzja u mnie to ta. Serdecznie zapraszam, żebyś sprawdziła.

    Co do "Dotyku Julii" mi się nie podobała ta seria. Wlekla mi się strasznie, ale są osoby, które ją kochają wręcz.

    Pozdrawiam,
    Alicja, recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, już poprawiam. :)
      "Hobbita" jeszcze niestety nie czytałam ale szybko to nadrobię. Tak samo "Plagę samobójców". :D

      "Dotyk Julii" czytałam parę lat temu i bardzo mnie ta seria rozzłościła. Pamiętam że jej nie dokończyłam, ale postanowiłam dać drugą szansę. :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Czytam "Oddam ci słońce". "I wciąż ją kocham"... myślałam, że jest tylko film. :)
    Udanych wakacji: http://kochaneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa lista, nie powiem :)
    Polecam Ci bardzo "Szklany tron", "Oddam ci słońce", "Endgame: Wezwanie", "Wszystkie jasne miejsca" oraz "Prawie jak gwiazda rocka". Wszystkie bardzo mi się podobały.
    Odradzam natomiast "Playlist for the Dead", "Fangirl" i "Plagę samobójców". Okropne książki, szkoda tracić czasu na takie klumpy.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do "Fangirl" miałam kilka podejść i nie przetrwałam ani razu do choćby 40 strony.
      Muszę zacząć od "Szklanego tronu", chyba nie słyszałam ani jednej negatywnej recenzji. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. "Wrota Czasu" należą do mojej ulubionej serii "Ulysses Moore", której naprawdę zawdzięczam to, kim jestem. Przy jej czytaniu polecam, aby włączyć u siebie opcję młodego czytelnika - to naprawdę pozwala odnaleźć magię w tej powieści i trochę błędów jej wybaczyć :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle wspaniałych historii jeszcze przed Tobą! Najbardziej chyba polecam ,,Hobbita", ,,Porwaną Pieśniarkę", ,,Szklany Tron" i ,,Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cień wiatru koniecznie! To moja ulubiona książka, ale warta jest przeczytania. Piękna historia, kryminał z wątkiem romansu, lecz tylko jako dekoracja.
    Cudowne epitety i przenośnie. można się zakochać.

    Serdecznie zapraszam na mój post o Zanim się pojawiłeś. Dopiero zaczynam i proszę o rady. https://want-cant-must.blogspot.com/2016/07/zanim-sie-pojawies.html?showComment=1467450658448#c7869430426512416545


    OdpowiedzUsuń
  7. O większości książek z twojej listy już kiedyś słyszałam, jestem bardzo szczęśliwa, że nie jestem jedyną osobą która nie ma za sobą jeszcze, np. "Cień wiatru" albo "Złodziejka książek". Bardzo podoba mi się twoja wersja wykonania tego wpisu, mogłabym z niej skorzystać u siebie?
    Link do mnie http://ostatniaksiazkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam szczególnie ,,Złodziejkę książek", która jest jedną z moich ulubionych lektur - niezwykle wzruszająca! Świetne były także ,,Plaga samobójców" i ,,Prawie jak gwiazda rocka". Jest u Ciebie wiele pozycji, które ja także planuję przeczytać. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie :)
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawienie. Wiele z tych książek już czytałam, a jeszcze więcej mam w planach ;)
    Polecam z całego czytelniczego serducha "Cień wiatru", "Światło, którego nie widać", "Szklany tron", "Królów przeklętych", "Promyczek" i oczywiście "Kasacje". Wszystkie te powieści są naprawdę świetne, daję słowo ;)
    Natomiast "Porwana pieśniarka"... Dla mnie to totalny gniot. Naprawdę, szkoda czasu. Mieszane uczucia miałam też do "Fangirl", ale ostatecznie okazała się całkiem miłą lekturą ;)

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  10. Maybe Someday -polecam gorąco! Była to dla mnie szczególna dobra lektura mimo, iż to new adult.
    Światło, którego nie widać -spodziewałam się czegoś lepszego, a tym czasem nie była to jakaś świetna książką.
    Porwana pieśniarka -właśnie zaczęłam czytać i po stu stronach mogę powiedzieć, że podoba mi się cały zamysł. Trochę przypomina mi Rywalki.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh, masa książek, które sama pragnę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę sporo ciekawych tytułów, które sama bym przeczytała: "Never never", bo uwielbiam książki Hoover i jak do tej pory na żadnej się nie zawiodłam, "Zjawę", bo chciałabym obejrzeć film oraz "Cień wiatru", bo "Marina" tego autorka bardzo mi się podobała.
    Gorąco Ci polecam: "Światła, którego nie widać", "Złodziejkę książek", "Obcą", "Oddam ci słońce, "Promyczka" i wiele innych, ale za dużo by wymieniać ;) Muszę zwrócić uwagę jeszcze na jedną, bo właśnie ją zauważyłam - "Drogę królów" - Sanderson to mistrz nad mistrzami, uwielbiam tego faceta, bo piszę niesamowicie - polecam Ci tę książkę gorąco, bo jest genialna i kocham praktycznie wszystkich jej bohaterów - w szczególności Kaladina ❤❤❤ Wiem, że wiele osób nie chcę zaczynać tej serii, dlatego, że dopiero wyszły dwa tomy, a w planach jest 10, ale mam nadzieję, ze o niej nie zapomnisz, bo naprawdę warto. W każdym razie ja nie mam zamiaru czekać na wszystkie 10 tomów, bo jeszcze się nie doczekam, bo pewnie autorowi zejdzie jeszcze z 20 lat ich napisanie ;P Ehhh przepraszam, że się tak rozpisałam, ale jak tak mam jeśli chodzi o Sandersona - mogłabym paplać o nim w nieskończoność ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe plany czytelnicze, znalazłam tu pare książek które też mam w planach przeczytać. Życzę powodzenia w czytaniu i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Znalezione nie kradzione" to przecież drugi tom "Pana Mercedesa"! :D

    Ale lista ładna! Parę książek powiela się z moimi planami czytelniczymi na najbliższych x miesięcy, więc ciekawią mnie Twoje opinie :)

    Dumna,

    dumna-i-uprzedzona.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka