sobota, 16 lipca 2016

Paranormal Book TAG


Witajcie! Dziś przychodzę do Was z dość nieplanowanym z mojej strony postem, mianowicie TAGiem. Gwoli ścisłości; ostatnio co drugi mój post to jakiś "zapychacz", toteż postanowiłam sobie je trochę odpuścić ale cóż, tego TAGu nie mogłam odmówić. :)

Koniecznie muszę dodać że jest to autorski blog Roberta z bloga Książkowy nieogarek (dziękuję za nominację!) oraz Kacpra z K.bloguje. :)

1. Nefilim, czyli książka, w której bohater wykazał się szczególną odwagą.

Liesel Meminger, główna bohaterka "Złodziejki książek" jest jedną z najodważniejszych postaci które mi przychodzą do głowy.

2. Wilkołak, czyli książka, której bohater jest sprawny fizycznie.

Nie zwracam uwagi na takie rzeczy, sprawność fizyczna to coś co raczej, przynajmniej według mnie, rzadko jest podkreślane w książkach, toteż jedyną postacią jaką jestem w stanie sobie przypomnieć jest Sky z "Hopeless."

3. Elf, czyli najmniejsza książka w Twojej biblioteczce. 

Mam aż dwie malutkie książeczki w swojej biblioteczce i są to: "E.T." Williama Kotzwinkle oraz "Wielki Gatsby" autorstwa Francisa Scotta Fitzgeralda.

4. Smok, czyli największa książka w twojej biblioteczce.

Bez myślenia i spoglądania wiem że największą cegłą w moim dorobku jest "Droga Królów" Brandona Sandersona. Choć mam książki liczące więcej stron, nie są one wydane w tak ogromnym formacie jak to cudo. 

5. Wampir, czyli najładniejsza książka, jaką posiadasz.

Mam dwóch faworytów, a mianowicie; "Magnus Chase i bogowie Asgardu" oraz "Złe dziewczyny nie umierają" - jestem zakochana w tych okładkach.

6. Zombie, czyli najbrzydsza książka w twojej biblioteczce.

Nie umiem się zdecydować, każda na swój sposób mi się podoba.

7. UFO, czyli książka, której akcja dzieje się na innej planecie.

Hej, hej, hej! Czymże byłby ten TAG bez mojego ukochanego "Marsjanina"!?

8. Banshee, czyli książka z dwoma lub więcej wątkami (perspektywami).

"biorąc oddech" trzecia część trylogii oddechy autorstwa Rebecci Donovan.

9. Kosiarz, czyli książka, której nie zamierzasz czytać po raz kolejny.

"Eleonora & Park" wystarczająco wymęczyłam się za pierwszym razem...

10. Voldemort, czyli ulubiona część Harry'ego Pottera.

"Zakon Feniksa"! Kocham! I choć łamie mi serce, wpędza w depresje i sprawia że płacze, nie ważne który raz już ją czytam uważam że jest to najlepsza część.

Drodzy panowie, to naprawdę ciekawy i przyjemny TAG, serdecznie dziękuję za możliwość zrobienia go. :)

A ja nominuję:

20 komentarzy :

  1. ''Eleonora&Park'' jak dla mnie słabiutka,ale dużo lepsza niż ''Fangirl''.Powieści tej autorki ogólnie są jak dla mnie bez większego sensu,ale mi się czytało je błyskawicznie. :)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z tymi pytaniami ;)
    Niestety większości tych książek nie czytałem
    Muszę ci przyznać rację, że Marsjanin jest cudowny
    Pozdrawiam
    Książkowy Nieogarek

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze chyba nie widziałam tego tagu i chętnie bym go zrobiła na swoim blogu :) No i nie rozumiem faktu, ze teraz wszyscy narzekają na Eleonore i Parka i czuje się w tej mniejszości która ją uwielbia :/ No ale cóż każdy ma inny gust :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również spodobał się ten tag i mam zamiar zrobić go na swoim blogu. Holder też był bardzo sprawny z tego co wiem. W końcu biegał razem z Sky. W sumie każda postać męska w książkach ma super mięśnie więc można się spodziewać, że są dość sprawni.
    Pozdrawia Dominika z Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny tag, chociaż większości wymienionych postaci/książek niestety nie znam. Ha, i u mnie największą książką jest... "Biologia". Tak, cegiełka na ponad 1000 stron dotykająca różnych aspektów tej cudownej dziedziny nauki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny Tag, może kiedyś się skuszę.
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)
    http://in-my-different-world.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny TAG, u Ciebie widzę go po raz pierwszy. :)
    Ostatnia kategoria wymiata xD chociaż ja postawiłabym na Księcia Półkrwi i Insygnia śmierci (nie umiem wybrać z nich dwóch, tej lepszej - obie są moimi ulubionymi częściami całej serii).
    Oprócz Harry'ego, z twoich odpowiedzi czytałam tylko Eleonorę i Parka, ale nie zmęczyła mnie tak jak Ciebie.
    Pozdrawiam! ;)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem zakochana w okładce "Złe dziewczyny nie umierają" <3 Co do Eleonory, to nie jest tak źle. Jak dla mnie pisana trochę bez sensu, ale przeczytałam całość. :D
    Pozdrawiam, Nat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! To już chyba piąty tag książkowy, który dzisiaj czytam, szkoda że mnie nikt jeszcze nie nominował : D Moją największą ksiazka w biblioteczce jest zdecydowanie ksiazka ''Wszystko co lśni'' Eleanor Catton, jest przeogromna i szczerze to boje się za nią zabrać, do tej pory jej nie przeczytałam xD Z pewnością jednak nie mogłabym odpowiedzieć na pytanie 10, bo nie znosze harrego pottera i nigdy nie czytałam tych książek haha :D Pozdtawiam i zapraszam również do mnie na bloga z recenzjami :) (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy tag 😃 choć większości książek, które podałaś nie znam.

    Pozdrawiam,
    Alicja, recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam jeszcze takiego tagu, bardzo ciekawe odpowiedzi na pytania ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (po przerwie powróciłam do pisania) ;)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag, wiele książek dodaje do swojej listy:D
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za nominacje :D Z niektórymi pytaniami mam problem :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć!
    Nominowałem Cię do LBA, mam nadzieję, że wykonasz! :)
    http://book-dragon-blog.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-lba-1-i-2.html
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  15. "Złodziejkę książek" oraz "Marsjanina" uwielbiam :D A "Droga królów" jest poza wszelką skalą - to arcydzieło! Natomiast "Biorąc oddech" jak i cała seria nie za bardzo przypadły mi do gustu - główna bohaterka trochę mnie denerwowała :/
    Świetne odpowiedzi!
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahah, łączmy się miłośnicy "Marsjanina"! <3 Uwielbiam go całym serduszkiem, film podobnie. Okej, Watney może czasem przesadzał z tą swoją nieuprzejmością (to znaczy mega zabawnie się o tym czytało, ale nie wiem, czy chciałabym spotkać go na żywo), ale całokształ to jakieś cudo. Halo, halo, polecam każdemu! :D
    Pozdrawiam! ;)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci serdecznie za nominację!
    Ten TAG jest cudowny, nie mogę się doczekać, aż znajdę wolną chwilkę i przedstawię go u siebie na blogu! :D
    "Złodziejka książek" i "Marsjanin" przede mną, mam nadzieję, że zdążę je przeczytać w trakcie wakacji! :)
    Pozdrawiam :)
    zaczytana-iadala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten tag, taki prosty a ciekawy :D Chłopcy się spisali! Marsjanina nigdzie nie mogę upolować, w końcu się wkurzę i go kupie :P Trylogia Oddechy mnie rozwaliła, miałam takiego kaca, jak stąd do Monako <3 a Złodziejka książek była niesamowita, pomysł napisania historii z perspektywy Śmierci był genialny!
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, rzadko widuje się tagi sensownie, a nie takie zapchajdziury ;/ Świetne odpowiedzi, ja też uwielbiam okładkę ksiązki "Złe dziewczyny nie umierają", ale jak słyszę Nefilim, w mojej głowie pojawia się tylko Jace i już o niczym innym nie myślę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, Liesel była niesamowicie odważna. Nie mam pewności, czy mnie starczyłoby odwagi na te rzeczy, które ona zrobiła. ,,Złodziejka książek" to cudowna lektura! Moimi ulubionymi częściami HP są Czara Ognia i Książę Półkrwi. :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka