czwartek, 7 lipca 2016

TOP 5 książkowych wydarzeń


Dokładnie tak jak w tytule. Dziś mam zamiar przedstawić Wam swoje TOP 5 książkowych wydarzeń w jakich chciałabym uczestniczyć. Mam tu na myśli światy jakie chciałabym odwiedzić, sytuacje jakie chciałabym przeżyć i osoby jakie pragnęłabym poznać. Zapraszam! :)
5.
To raczej nikogo nie zdziwi, jednak długo marzyłam o dostaniu listu z Hogwartu. Swoją przygodę z Potterem zaczęłam jeszcze przed jedenastymi urodzinami, toteż naprawdę liczyłam na to, iż okaże się że jednak jestem czarownicą. 

W każdym razie, najbardziej, jeżeli chodzi o ten świat, chciałabym uczestniczyć w Bitwie o Hogwart. Stanąć ramię w ramię z innymi czarodziejami i walczyć o to na czym nam zależy, za co jesteśmy gotowi poświęcić wszystko.

4.
Jest to jedno z tych wydarzeń które wałkowane są często i gdzie się tylko da. Mam na myśli podróże w czasie. Nawet nie jesteście w stanie sobie wyobrazić jak bardzo chciałabym być na miejscu Gwendolyn Shepherd (Trylogia Czasu), móc zwiedzać tyle miejsc w wielu różnych wiekach.

3.
Moim dość dziecięcym marzeniem, o którym prawie już zapomniałam, był lot w kosmos. Nie miałam wyszczególnienia na jakąkolwiek planetę, po prostu chodziło mi o kosmos. Także z chęcią zostałabym członkinią załogi Aresa III, nie przez możliwość spędzenia miesiąca na Marsie, ale z powodu podróży na Marsa i z powrotem, podróży niesamowitym statkiem kosmicznym (Hermesem) trwającej prawie dwa lata.

2.
Oddałabym wszystko za 10 minut w towarzystwie Thora i jego kozła, Otisa. To, jak ta dwójka się przekomarza, dogryza... po prostu mistrzostwo. I cóż, trzeba przyznać, są ze sobą mimo wszystko, nawet śmierć ich nie rozdzieli. :)

1.
Moim numerem jeden jest takie mini wydarzenie, mam tu na myśli Willa Herondale panikującego na widok kaczek. Ta sytuacja rozbawiła mnie jak żadna inna, po prostu mnie powaliła.

________________

Jest to krótki, lekki post. Chciałam Wam przedstawić sytuacje w jakich bardzo chciałabym się znaleźć, ponieważ praktycznie w każdej książce jest coś, co czytam parę razy, do czego wracam, co wywołało na mnie ogromne wrażenie. Bardzo chciałabym się w nich pojawić, doświadczyć tego, co doświadczyli bohaterowie książek. 

A jak jest z Wami?  W jakich sytuacjach Wy byście chcieli być? :)

7 komentarzy :

  1. Ja mogłabym się przenieść na kilka chwil do ,,Maybe Someday'' gdzie Ridge grał na gitarze, siedząc na balkonie. Chętnie posłuchałabym tej muzyki. Mogłabym również przenieść się do ,,Zanim się pojawiłeś'' chciałabym na chwilę być w Paryżu, a także w Londynie i zobaczyć jak wyglądało życie Willa. Przeniosłabym się również do Trollus i porozmawiała z Tristanem, a także znalazłabym się w królewskim zamku Maxona.


    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodziłabym się co do punktu z lotem w kosmos! Może nie chciałabym się znaleźć tam sama, ale ja, Mark i bezludna planeta? Hell yeah!
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy marzył lub dalej marzy o dostaniu listu z Hogwartu. :D Ja z Potterem zapoznałam się dopiero w 6 klasie.Uwielbiam tę serię! Na szczęście nie mam na półce swoich egzemplarzy i będę mogła kupić te,które wychodzą pod koniec lipca.Są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami chciałabym mieć wehikuł czasu... byłoby wspaniale wrócić do minionych wydarzeń, przeżyć je ponownie albo przez chwilę pobyć z ludźmi, których nie miałam okazji poznać w swoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chyba jedną z nielicznych osób, które raczej by spanikowały, niż cieszyły się na widok listu z Hogwartu. Haha.
    Na pewno chciałabym być na miejscu Corinne Hofmann, czyli autorki serii książek o Białej Masajsce. Głównie chodzi mi o możliwość zwiedzenia bardzo ciekawych miejsc na świecie, które prawdopodobnie nie będę miała okazji odwiedzić.
    Super pomysł na post! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. List z Hogwartu do mnie też wciąż moe doszedł, ale czekam wiernie!
    Masz rację, być na miejscu Gwen byłoby czymś niesamowitym, oh, ale bym tego chciała!
    Will panikujący na widok kaczek haha, bezcenne!
    Świetny pomysł na post :)
    Pozdrawiam
    annwithbooks@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bitwa o Hogwart, podróże w czasie i lot w kosmos to wydarzenia w których równie chętnie wzięłabym udział. Chciałabym stanąć również podczas bitwy obok Endera, wziąć udział w Wyścigu Skorpiona, uczyć się w Akademii Wampirów i poznać wielu innych bohaterów książkowych 😊
    Bardzo fajny pomysł na post 😀
    Pozdrawiam!
    Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka